Nacházíme a podporujeme

... učitele, kteří se chtějí učit dělat svoji práci ještě lépe a chtějí ovlivňovat své okolí

Usilujeme o dlouhodobější spolupráci

...mimo jiné prostřednictvím mentoringu

Nahlížíme na učení Z NADHLEDU

webinář pro učitele s využitím reflektivních karet

Jak na reflexi ve výuce cizích jazyků?

webinář pro učitele cizích jazyků

Jsme skupina učitelů, ředitelů, zástupců, lektorů, mentorů a pedagogických konzultantů, které stále baví učit.

Již od roku 2002 podporujeme jednotlivé učitele, skupiny učitelů i celé sborovny na jejich cestě učení (se) s radostí, citem a rozumem.

PEDAGOGICKÁ VÝCHODISKA

1. OPRAVDU DOBŘE VZDĚLÁVAT SE ŽÁCI MOHOU POUZE V PODNĚTNÉM PROSTŘEDÍ ÚTVÁŘENÉM ZDRAVÝMI VZTAHY.
2. VZDĚLÁVÁNÍ SE NIKDY NEZAČÍNÁ A NIKDY NEKONČÍ VE ŠKOLE.
3. KAŽDÝ JSME JINÝ, A PROTO SE I KAŽDÝ JINAK A JINÝM ZPŮSOBEM POTŘEBUJEME UČIT.
4. UČITEL MUSÍ MÍT VYSOKÁ OČEKÁVÁNÍ OD SEBE I OD SVÝCH ŽÁKŮ.
5. UČITEL NEMÁ MOC ŽÁKY NĚCO NAUČIT.
6. ROLE UČITELE MÁ SPOČÍVAT PRIMÁRNĚ V PODPOŘE ŽÁKŮ, NIKOLIV V JEJICH KONTROLE.
7. ŽÁCI VZÁJEMNĚ SPOLUPRACUJÍCÍCH A UČÍCÍCH SE UČITELŮ DOSAHUJÍ LEPŠÍCH VÝSLEDKŮ VE SVÉM UČENÍ.
8. ČAS STRÁVENÝ VE ŠKOLE MÁ MÍT HODNOTU PRO ŽÁKA I UČITELE, SPOLEČNĚ ZA TO NESOU ODPOVĚDNOST.

VIZE A MISE

JOB VZDĚLÁVÁNÍ

Usilujeme o to, aby děti i dospělí ve škole vnímali své učení jako přirozenou,
radostnou, vědomou a trvalou součást svého života.

Doprovodíme nově získanou znalost a dovednost
učitele až k dítěti ve třídě.