Nabídka kurzů

Kurzy jsou vedeny metodami aktivního učení.

Usilujeme o praktické využití získaných znalostí a dovedností,
proto jsou jejich součástí modelové situace, ukázky z praxe a průběžné domácí tréninky.

Kurzy jsou určeny učitelům základních a středních škol, metodikům, vedoucím pracovníkům, vedoucím oborových komisí, mentorům, lektorům, budoucím průvodcům na školách, prostě všem, kdo učí jiné.

Kurzy jsou součástí komplexní přípravy lídrů ve vzdělávání, ale je možné je absolvovat i jednotlivě. 

Pro učitele, kterým učení (se) přináší radost...

40 hodin = 5 dnů po 8 hodinách
základní a pokročilá verze
akreditace

Formativní hodnocení 

Formativní hodnocení I.

Chci využívat hodnocení jako příležitost k učení a poznávat nástroje, které umožní sledovat učební pokrok, rozvíjet potenciál žáků a posilovat jejich samostatnost.

Formativní hodnocení II.

Formativní přístup je moje téma – maximalizuji jeho potenciál ve výuce. Chci získat další inspiraci, rozpracovat a sdílet vlastní postupy a získat na ně zpětnou vazbu.

Metodické kurzy 

Metodický kurz I.

Chci zažívat ve svých hodinách více aktivity ze strany žáků a sám si takové učení vyzkoušet. Nechci pouze zpestřovat výuku, ale cíleně metodami prohlubovat učení.

Metodický kurz II.

Chci umět plánovat učební příležitosti na delší období, aby to dávalo větší smysl, a ne pouze z hodiny na hodinu. V plánování chci zohledňovat poznatky o učení z oblasti neurovědy.

Třídní management

Třídní management I.

Chci vědomě vytvářet a podporovat ve třídě takové prostředí, ve kterém je dobře mně i mým žákům, a dokázat tak co nejvíce času vytěžit pro učení.

Třídní management II.

Chci svoji výuku efektivně organizovat tak, aby měl každý žák příležitost učit se naplno. Případné konfliktní situace chci umět konstruktivně řešit či jim předcházet.

Mentorské kurzy 

Mentorský kurz I.

Baví mě učit a hledám příležitosti, jak podpořit ostatní v profesním růstu. Chci posílit své komunikační dovednosti a naučit se vést rozvojový rozhovor.

Mentorský kurz II.

Chci profesně podporovat druhé a učit se účinně komunikovat i v obtížných situacích a se skupinou klientů.

Lektorské kurzy

Lektorský kurz I.

Mám chuť lektorovat a představu, jaká témata chci předávat. Chci připravit vlastní seminář a doplnit si výbavu pro lektorské řemeslo.

Lektorský kurz II.

Lektorování je moje cesta. Chci se dále rozvíjet – inspirovat se, přijímat lektorské výzvy, zvyšovat kvalitu a zvládat obtížné situace.

Průvodcovský kurz

Chci provázet školy na jejich cestě, mám lektorské a mentorské zkušenosti. Zajímá mne podpora proměny kultury škol a školství.
Chci podporovat vedení škol a školní týmy při vytváření, realizaci a vyhodnocování vlastního rozvojového plánu.