Akademie múzických umění v Praze – Divadelní fakulta – Dramatická výchova
Univerzita Karlova v Praze – Pedagogická fakulta – Učitelství pro 1. stupeň ZŠ se specializací dramatická výchova
Další absolvované vzdělávání
Facilitační výcvik v POPOLI – 112 hodin
Koučovací výcvik, 1.spirála kouče (Akademie Libchavy) – 83 hodin
Mentorský kurz I. – 40 hodin
Lektorský kurz a pravidelné vzdělávání – min. 120 hodin, zakončeno certifikací lektora Hejného metody
Mezinárodní výcvik v EDU-Gestalt: Expressive, Experiential and Embodied Teaching – Projekt zaměřený na podporu duševního zdraví ve školách za využití „embodied practices“ a poznatků Gestalt terapie (Gestalt Theatre in Education – Association for Gestalt Theatre ve Španělsku) – 120 hodin
Kritické myšlení RWCT – 120 hodin
Vzdělávání pro změnu – Možnosti dialogu ve školství (Narativ); Desatero třídního učitele (Etický výchova), Inkluzivní vzdělávání v praxi (RYTMUS)
Pracovní zkušenosti
Eduzměna Kutnohorsko, Nadační fond (průvodkyně škol)
SMZŠ Rozmarýnova, Brno-Jundrov (1. stupeň, třídní učitelka)
Spolupráce s ČT 2 a MŠMT (výuka v pořadu UčíTelka)
Projekt Kolegiální podpora (H-mat, mentoring a supervize pro učitele)
FZŠ Barrandov, Praha 5 (1. stupeň, třídní učitelka, lektorka dramatického kroužku)
ZŠ Vratislavova, Praha 2 (lektorka matematického kroužku, třídní učitelka a zástupce ředitele pro první stupeň)
ZŠ a MŠ Šeberov, Praha 4 (1. stupeň, třídní učitelka)
ZŠ Slovenská, Praha 2 (1. stupeň, třídní učitelka)
ZŠ Dino Elementary School, Praha 4 (vychovatelka v družině)
ZŠ Neratovice (doučování sociálně znevýhodněných žáků)
Kde mne kromě JOBu můžete potkat
Hejného metoda H-mat (lektorka)
H-Edu (lektorka a manažerka)
Důležité střípky z mé pedagogické cesty
Za kořeny svého učitelství považuji program Kritické myšlení (RWCT), Hejného metodu a Dramatickou výchovu, které mi pomohly chápat vzdělávání nejen jako kognitivní výživu, ale i jako prostor pro dialog, tvořivost, svobodnou volbu, smysluplný čas, porozumění, respekt a důstojnost.
Během studií mě zásadně ovlivnila setkání s významnými osobnostmi pedagogického světa, která formovala mé přemýšlení o učení a vedení lidí.
Součástí mé profesní cesty byla také roční zahraniční stáž ve Velké Británii (Erasmus, University od Derby), která rozšířila můj pohled na vzdělávání v mezinárodním kontextu.
Dlouhodobě se věnuji kontinuálnímu studiu aktuální pedagogické, psychologické a filozofické literatury a pravidelně se účastním vzdělávacích konferencí. Tyto zkušenosti prohlubují mé porozumění vzdělávání a posilují mou snahu a cíl o smysluplnou, lidskou a reflektivní praxi.
Další: Oddílový vedoucí dětského tábora (NIMD)



