DAMU Praha – Magisterské studium na katedře výchovné dramatiky
Další absolvované vzdělávání
Lidová konzervatoř pro vedoucí dětských divadelních a loutkářských souborů – 2letý kurz
Kurz lektorské dovednosti
Kurz pro školitele koordinátorů tvorby ŠVP
Studium mezinárodních ISSA standardů měření kvality pedagogické práce – 48 hodin
Systémy měření kvality I., II. – 32 hodin
Specializační studium Mentor/ka pedagogických kompetencí
Specializační studium „Mentoring – individuální podpora profesních kompetencí“, v rámci projektu „Podpora základních škol při zavádění vyučovacích metod rozvíjejících klíčové kompetence žáků“
Specializační kurz v rámci projektu „Inovace pro tým lektorů – JOB“ a) Zavádění standardů kvality v komerční sféře, b) Standardy kvality ve školství – Mezinárodní standardy pedagogických kompetencí ISSA, c) ICT lektorské dovednosti, d) mentorské dovednosti – 148 hodin
Kde mne kromě JOBu můžete potkat
Eduzměna (lektor programu pro pedagogické lídry, zástupce obsahového partnera Eduzměny)
Učitel naživo – spolupráce s UNŽ na programu Lídři lídrů
Ředitel naživo (člen lektorského týmu 2letého výcviku pro vedení škol)
Několikrát ročně i při spolupráci s jinými vzdělávacími institucemi (NPI, krajské vzdělávací zařízení KKIVI apod.)
Pracovní zkušenosti a důležité střípky z mé pedagogické cesty
Projekt EDUZMĚNA (vedoucí týmu lektorů a mentorů v regionu Kutnohorsko, zástupce obsahového partnera JOB – spolek pro inovace)
Ředitel naživo (průvodce a spolutvůrce programu)
Projekt Growth Mindset: Podpora růstového myšlení prostřednictvím formativního hodnocení (spoluautor, odborný garant, lektor a mentor)
Projekt Učit se spolu realizovaný na UHK (spoluautor, odborný garant, lektor a mentor)
H-mat, matematika profesora Hejného (externí konzultant týmu tutorů pro oblast podpory lektorů a jejich rozvoj prostřednictvím profesních portfolií a dalších podpůrných nástrojů)
Podpora provázejících učitelů (člen pracovní skupiny) a projektu Učitel naživo (člen expertní skupiny)
Elixír do škol, pilotní projekt Nadace Depositum Bonum (mentor v projektu)
Metodiky pro výuku fyziky (člen vedení projektu, vedoucí metodické skupiny, spoluautor)
Projekt Otevíráme dveře pro nové lektory a mentory (odborný garant, lektor a mentor v projektu)
Projekt Podpora učitelů při zavádění inovací do výuky (odborný garant a lektor v projektu)
Projekt Inovace pro tým lektorů JOB (vedoucí lektorského týmu a odborný garant projektu)
Supervize, odborné konzultace (ve školství) a mentorská podpora učitelů, realizované v rámci projektu OPVK (koordinátor i mentor zakázky)
Soubor metodických postupů na téma „Finanční gramotnost“ pro učitele ZŠ (vedoucí metodického týmu)
Metodika pro výuku regionálně zaměřené vlastivědy a e-learningových lekcí pro žáky i učitele (vedoucí školitelského a metodického týmu, školitel, metodik, mentor, spoluautor)
Projekt AISIS „Školy v pohybu“ (lektor, konzultant a mentor)
Projekt Podpora základních škol při zavádění vyučovacích metod rozvíjejících klíčové kompetence žáků (autor, vedoucí lektorského týmu a školitel projektu)
E-learningový kurz Co potřebuje učitel umět a znát, aby úspěšně realizoval vyučovací projekt (autor a obsahový garant)
Projektové vyučování a integrovaná tematická výuka jako podpora zavádění a realizace ŠVP ZV (vedoucí lektorského týmu a lektor)
Národní projekt Koordinátor (hlavní lektor)
Step by Step, Praha (člen lektorského týmu)
Sekce vzdělávání ve školství, JOB – spolek pro inovace (statutární zástupce, jednatel, ředitel a odborný garant akreditovaných i neakreditovaných vzdělávacích programů této sekce)
Projekt Klíčové kompetence a projektové vyučování na ZŠ (autor, realizátor, lektor, hlavní metodik a vedoucí lektorského týmu projektu)
Projektové vyučování na II. stupni ZŠ (autor, realizátor, lektor, hlavní metodik a vedoucí lektorského týmu projektu)
Sborník vyučovacích projektů pro 1. stupeň ZŠ (odborný garant a spoluautor)
Projektové vyučování na 1. stupni ZŠ (spoluřešitel a lektor vzdělávacího projektu)
Základní škola Mozaika, o.p.s., Rychnov nad Kněžnou (ředitel)
SZŠ Vamberk (učitel a zástupce ředitelky na I. i II. stupni)