Nabídka pracovního místa

Koordinátor/ka zakázek a asistent provozu

Hledáme a posilujeme pedagogické lídry, podporujeme učitele a školy, aby se učitelé i děti ve školách učili naplno a s radostí. Práce v malém týmu, hledání tvořivých a procesních řešení, jak dosáhnout společných cílů. Komunikace s vedením škol v oblasti zakázek. Příprava, tisk a správa materiálů pro tým lektorů.

Náplň práce:

  • Komunikace zakázek se školami, organizace schůzek, podpora týmů a týmovosti

  • Zajištění naplněnosti kurzů

  • Koordinace a organizace vzdělávacích programů

  • Spolupráce v rámci interního týmu

  • Příprava/tisk/kompletace materiálů a pomůcek pro kurzy a semináře

  • Administrativní zpracování zakázek

  • Operativní evidence provozní agendy organizace

Požadujeme:

  • Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, spolupráci a týmovost

  • Komunikační a organizační dovednosti

  • Časová flexibilita

  • Základní uživatelská znalost prostředí MS Office a ochota se učit dalším IT prostředím

  • Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič), vlastní automobil výhodou

  • Minimální středoškolské vzdělání ukončené maturitou

  • Práce v kanceláři na adrese sídla, v místech konání kurzů (výhledově práce i částečně home office)

Nabízíme:

  • Práce v neziskové organizaci, která se zabývá vzděláváním ve školství

  • Tvůrčí práce umožňující osobní rozvoj

  • Práci v přátelském prostředí, které si zakládá na otevřené komunikaci

  • Adaptační období – zaučení a podpora při získávání zkušeností - Pracovní smlouva na dobu určitou s výhledem spolupráce pro příští období

Termín nástupu: ihned nebo dle dohody

Platové podmínky: 35–40 000 Kč

Místo výkonu práce: Hradec Králové

Přihlášky do výběrového řízení spolu s životopisem a motivačním dopisem zasílejte mailem na adresu p.koldinska@jobvzdelavani.cz nejpozději do 30. 10. 2024.

Pražská třída 1/46
500 04   Hradec Králové